مهم‌ترین حوزه‌ اقتصاد مقاومتی حوزه فرهنگی است

محمدرضا حشمتی

معاون قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بر اهمیت نقش فضای مجازی در فرهنگ سازی اقتصاد مقاومتی در جامعه تاکید کرد.
به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام محمدرضا حشمتی در نشست سراسری مدیران وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با تاکید بر این مطلب گفت: مهم‌ترین حوزه‌های اقتصاد مقاومتی حوزه فرهنگی، مکتوب و فضای مجازی است.

وی در عین حال تصریح کرد: بعضی از محصولات در مخالفت با اقتصاد مقاومتی است و لازم است بررسی آن ها در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی صورت بگیرد.

حشمتی با اشاره به برخی از سریال های تلویزیونی ادامه داد: در برخی از این سریال ها نه تنها اقتصاد مقاومتی را تبیین نکردند بلکه مخالف آن هم بوده است. برخی دیالوگ ها و رفتارهای هنرمندان در آن ها خلاف رفتار صرفه جویی است و گاهی قهرمانان فیلم ها کاملا یک شخصیت بیکار هستند.

در ادامه مسئول کارگروه اقتصاد مقاومتی معاونت قرآن و عترت گفت: حمایت از تهیه و چاپ مقاله با موضوع تبیین اقتصاد مقاومتی و سبک زندگی اسلامی – ایرانی در سایت معاونت و نشریه گلستان قرآن، حمایت از تالیف کتاب با موضوع تبیین اقتصاد مقاومتی و سبک زندگی اسلامی – ایرانی و تهیه مطالب علمی و کاربردی در ترویج فرهنگ اقتصاد مقاومتی و سبک زندگی اسلامی – ایرانی برای نشر در فضای مجازی و رسانه-های مکتوب از جمله اقدامات این معاونت در راستای اقتصاد مقاومتی است.

وی با اشاره به همکاری با نهادها و مراکز فرهنگی کشور برای بهره‌گیری حداکثری از ظرفیت‌های فرهنگی موجود تصریح کرد: در این راستا همکاری با سایر نهادها و مراکز فرهنگی کشور برای بهره گیری از ظرفیت‌های فرهنگی موجود در راستای هم‌افزایی و اجرای برنامه‌های مشترک و جلوگیری از موازی‌کاری را داشته ایم.

نشست سراسری مدیران وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی صبح امروز با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با موضوع گفتمان سازی و فرهنگ سازی اقتصاد مقاومتی در باغ زیبا آغاز به کار کرد.

http://www.mehrnews.com/service/Religion-Thought

/

/

/

/

/

/

بهترین پنل اس ام اس بهترین نوع پنل اس ام اس برترین پنل اس ام اس ویژگی بهترین پنل اس ام اس دکمه فراخوان دکمه فراخوان بنر button call to action دکمه فراخوان چیست انواع تبلیغات انواع تبلیغات در ایران انواع روش های تبلیغات روش های تبلیغات اینرتنتی سامانه پیامک ارسال پیامک  سامانه ارسال پیامک پنل اس ام اس  تبلیغات بنری رایگان تبلیغات رایگان در سایت های پربازدید  روش تبلیغات بنری رایگان  کارت ویزیت لایه باز بیمه پاسارگاد  کارت ویزیت بیمه پاسارگاد دانلود طرح لایه باز بیمه پاسارگاد  نقشه ایران دانلود نقشه ایران طرح لایه باز نقشه ایران طرح لایه باز نقشه ایران به تفکیک استانی نقشه ایران psd

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *